Üdvözlünk a Kristály Kuckó WebShop oldalán

Gyakran ismételt kérdések

Mennyi idő alatt kapom meg a csomagot?
A 12 óráig beérkező rendeléseket még aznap, az ezután beérkezőket másnap postázzuk. Átutalásos fizetés esetén a megrendelt termékek az összeg beérkezését követően kerülnek postázásra. A megrendelt termékek szállítását a Magyar Posta futárszolgálata, az MPL végzi. A csomag várható kézbesítési idejéről az MPL email-ben értesít. A kézbesítési idő általában 1-3 munkanap, de a posta esetleges késedelméért felelősséget nem tudunk vállalni. 
Mennyi a postaköltség?
Banki utalással a postaköltség 1290 Ft, utánvéttel 1890 Ft. 25000 Ft feletti termék rendelése esetén ingyenesen postázzuk a csomagot.
Mikor és hol tudom személyesen átvenni a termékeket?
A megrendelt termékeket Budapesten a X. kerület Dombhát utca 30. szám alatt tudod átvenni. Fontos, hogy az átvétel időpontját előre egyeztesd a 06 20 457 5020-as telefonszámon, vagy a kristály.online@gmail.com e-mail címen.
Hogyan tudom igénybe venni a kupon kedvezményemet?
A kuponkódodat a "Kosaram" menüponban az "Árengedmény kódok" nevű ablakba tudod beírni. Ezután kattints a "Kupon érvényesítése" gombra és webshopunk automatikusan levonja a kedvezményedet a fizetendő összegből! Ha valamiért ez mégsem történne meg, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot!
Elfelejtettem a jelszavamat, mit csináljak?
Ha elfelejtetted a jelszavad, akkor a bejelentkezés feliratra kattintva, a regisztrált vásárló ablak alján találod az "Elfelejtetted jelszavad?" kérdést. A szövegre kattinva kapsz egy automatikus e-mailt. Az üzenetben található linkre kattintva meg tudod változtatni a jelszavadat.
Nem érkezett meg a megrendelt csomag, hol tudok érdeklődni?
Ha nem érkezett meg a megadott szállítási időn belül a csomagod, akkor az általunk elküldött csomagszám alapján a Posta nyomkövető oldalán tudod leelenőrizni, hogy merre van a küldeményed. Ha a Posta oldalán nem találsz információt a csomagról, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon. A fuvarszám alapján megkérdezzük a postát, hogy hol a csomag és a kapott információt rögtön továbbítjuk Neked. Ha esetlegesen a küldeményed elveszne, ebben az esetben természetesen díjmentesen újra küldjük Neked a rendelésed. A postával történő kártérítési eljárást mi intézzük el.
Hogyan tudok rendelni?
Oldalunkon, a felső menüben a "Webshop használata" feliratra rákattintva részletesen elolvashatod a rendelés menetét. Amennyiben mégis elakadnál a rendelés közben, illetve bármi egyéb kérdésed merülne fel, kérlek írj nekünk a kristaly.online@gmail.com e-mail címre, vagy hívj minket a 06 20 457 5020-as telefonszámon!